Prince Harry wins first step of UK newspaper libel case

皇冠APP下载www.hg108.vip)是一个开放皇冠即时比分、皇冠官网注册的平台。皇冠注册平台(www.hg108.vip)提供最新皇冠登录,皇冠APP下载包含新皇冠体育代理、会员APP。

Prince Harry says the Mail on Sunday’s article, which was published in February, caused him ‘substantial hurt, embarrassment and distress’. – EPA pic, July 8, 2022.

A NEWSPAPER article that claimed Prince Harry’s public relations team had “put a positive spin” on a dispute with the UK government over who paid for his bodyguards was defamatory, a British judge ruled on today.

,

澳5www.a55555.net)是澳洲幸运5彩票官方网站,开放澳洲幸运5彩票会员开户、澳洲幸运5彩票代理开户、澳洲幸运5彩票线上投注、澳洲幸运5实时开奖等服务的平台。

,

Harry, who quit royal frontline duties in 2020 with wife Meghan, sued the Mail on Sunday’s publisher Associated Newspapers Limited (ANL) over the article, which was published in February.


转载说明:本文转载自Sunbet。

  • 评论列表:
  •  阳光灼伤眼
     发布于 2022-12-24 00:03:36  回复
  • Hga030(www.hg108.vip)是一个开放皇冠即时比分、代理最新登录线路、会员最新登录线路、皇冠代理APP下载、皇冠会员APP下载、皇冠线路APP下载、皇冠电脑版下载、皇冠手机版下载的皇冠新现金网平台。Hga030上登录线路最新、新2皇冠网址更新最快,Hga030开放皇冠会员注册、皇冠代理开户等业务。朋友们好看不

添加回复:

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。